Sunday, January 2, 2011

Selamat Datang Tahun Baru 2011





Tahun baru 2011 sudah kembali....tinggal lah tahun 2010...banyak kenangan 2010 yang tak dapat aku lupa kan.....jadikan ia satu kenangan abadi yang kekal dalam igatan aku...

WELLCOME 2011

apa AZAM baru aku???ermmmmmm........teruskan hidup yang penuh dengan misi dan visi......
misi dan visi menjadikan asrama SK Menson terus maju dan mencapai maklamat nya...dan membangunkan masyarakat ornag asli setanding dengan masyarakat luar.....insyallahhhh....

aku jugak nak mantap kan keje aku.....nk jaga budak asrama dan nak menceriakan asrama yang semakin suram....tumpukan pada bahagian asrama saja.....xmau bhagian lain... :-) :
aku kena cari idea cam ner nak invite bdak2 asrama supaya stay duk asrama sampai hujung tahun.....ermmmmm???/;':.....kena cari nie....cayokkkkk...






No comments:

Post a Comment